Първоначално публикувано от _power_
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Светна ми датчика за инжекциона
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщениеАми ПИЧ,може би не съм в София и няма как да ги посетя...сега адекватно ли ти стана : )) !?!?!
Comment
-
Твоето е едно невзрачно,а моето реших да се отличава(да се забележи),да се знае кои са пичовете ; ))!И след 3 безсмислени(вече 4-ри) коментара,можеше да се даде адекватно мнение по темата(ако разбираш от проблема),а не да се спами със защо,как,кога,къде!!!Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщениеТвоето е едно невзрачно,а моето реших да се отличава(да се забележи),да се знае кои са пичовете ; ))!И след 3 безсмислени(вече 4-ри) коментара,можеше да се даде адекватно мнение по темата(ако разбираш от проблема),а не да се спами със защо,как,кога,къде!!!
+ по добре е да има постове за да свети в зелено темата ти и да я видят повече хора. А дали грешно са те диагностицирали... няма как никой тук да знае
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaВ това "моторче" влиза един сноп кабели... Ти как разбра на кои да подадеш напрежение..? И какво означава "върти като лудо"..? То май трябва да направи половин оборот колкото да отвори дросела и толко... Принципно ако на диагностиката е давало грешка в него, едва ли има шанс да е в ред.!!!На въпросът ти: - "Върти като лудо"...ами да,след като е разполовено и му подавам ток на самото моторче,нормално е да върти "като лудо"!!!
Чакам следващия НЕадекватен отговор/въпросНе е важно колко струва,важното е да е евтино.
ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark
Comment
-
Първоначално публикувано от oinotnA Покажи съобщениеАми ПИЧ,може би не съм в София и няма как да ги посетя...сега адекватно ли ти стана : )) !?!?!
Може иначе да обиколиш още десетина сервиза и да си смениш и двигателя
Иди във форумен сервиз и пиши какво е станалоAlfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Към "badmadafaka" : - Това е частта Да.ТПС-то е капсуловано и не се отваря,но ако беше чел по внимателно поста ми(вместо да се обиждаш за пунктуационните ми знаци),щеше да разбереш,че съм подал ток на моторчето.Тази част която си снимал се разтваря на две(държи се на щипки)и като се разтвори се стига до моторчето,и така лесно успях да му подам ток,и да видя дали от него мирише на изгоряло.На ТПС-то няма как да му се подаде и затова Въпросът ми беше :–След като моторчето се "върти като лудо",миризмата на изгоряло от ТПС-то ли идва и то ли аджеба прави проблемите??
P.S. Ако има отново въпрос за "кое се върти като лудо"ще направя снимка на разтворения пластмасов елемент и да се види моторчето ; )!Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark
Comment
-
Здравей, и с мене е така, освен със светенето на инжектора. Съмнява ме да е от МПХ, защото аз го смених и нямаше резултат.Съветвам те да провериш целия въздуховод(след дебитомера) за дупки и цепнатини. Пробвай също така докато работи двигатела откачи буксата на дебитомера и виж дали ще има разлика в оборотите. И пиши ако решиш проблема, защото аз го реших частично по този начин (остана едно досадно забавяна при рязко подаване на газ при спряно полужение).
Сетих се още нещо. Ако са ти откачали буксите на компютъра (над дроселовата клапа) ще трябва да се отиди на диагностика. На моята беше така след, откачането на буксите държеше 2000-2500 оборота. На диагностика ми я оправиха за 5 минути.Last edited by thecleaner; d.m.y г., 00:40.
Comment
-
Здравейте! Бих искал да се включа в темата за светещата лампа на таблото (инжекцион), или както е описано в наръчника- "Провери двигател"! Така и направих- при диагностика на двигателя се оказа,че проблемът е в датчика за температура на водата! Лампата се включва само на дълъг път,не свети постоянно! Смених датчика за водата и проблемът се появи отново!! Някой да има някаква идея защо това се случва? Очевидно и новия датчик е дал фира....защо и как- не мога дори да гадая?!И все пак..идеи?Тъй се борим с вълните,кораби срещу течението,непрестанно отнасяни назад в миналото.
Comment
-
А дали не е заминал термостат? Имал съм такъв проблем. Температурата падаше под 50 градуса, светваше дюзата и колата вдигаше обороти, все едно сега палиш - това на дълъг път. Отворен термостат и ниски температури през зимата водят до това, не е и здравословно за колата. Смени си термостата с нов и искай гаранция на 100%! Има дефектни. Слагаш го за нов,а той пак отворен !!! За проба, преди да смениш термостата, сложи един картон пред радиатора да видиш, каква температура ще държи и дали светва пак лампичката. Сложи такъв картон,че да има и малко място за охлаждане, да не прегрееш мотора.Last edited by Jorkkoo; d.m.y г., 23:39.ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT
Comment
-
Благодаря,Жоро за бързия отговор! Очевидно не само аз си мисля за Алфата в Петък вечер! Още в Понеделник ще го сменя.Надявам се и проблема с топлинния датчик да се отстраниЩе те държа в течение,btw! Още веднъж благодарско,поздрави на Варна
Тъй се борим с вълните,кораби срещу течението,непрестанно отнасяни назад в миналото.
Comment
-
Всичко е наред вече!Проблемът е бил в термостата.Малко късно,защото вече дадох 40 кинта за нов датчик.@Асен Николов...братле,правя всичко на момента,не мога да си позволя да чакам,защото изникват нови проблемиТъй се борим с вълните,кораби срещу течението,непрестанно отнасяни назад в миналото.
Comment
Comment